Program pentru digitalizarea actelor de stare civilă
#Postat de Gianina Buftea on septembrie 19, 2024
Municipalitatea pietreană anunță, în contextul operaționalizării Sistemului Informatic Integrat pentru Emiterea Actelor de Stare Civilă (SIIEASC), că începând de luni, 23 septembrie, documentele se vor putea depune la ghișeul serviciului din cadrul primăriei, camera 20.
Depunerea documentelor în vederea înregistrării deceselor în SIIEASC se face: LUNI – JOI 08.30 – 14.30; VINERI 08.30 – 12.00 și SÂMBĂTĂ 09.00 – 11.00.
Depunerea documentelor în vederea înregistrării nașterilor în SIIEASC: MARȚI 08.30 – 14.30 și VINERI 08.30 – 12.00.
Depunerea documentelor în vederea înregistrării transcrierii nașterilor și deceselor (din străinătate) în SIIEASC: MIERCURI 08.30 – 14.30 și JOI 08.30 – 14.30.
SIIEASC este o platformă de digitalizare a serviciilor de stare civilă, dezvoltată începând din 2019 și implementată treptat. În 2023, sistemul a fost pus în funcțiune în județul Ilfov, iar în prezent, acesta este funcțional în 40 de județe. SIIEASC cuprinde cinci platforme interconectate, care oferă servicii digitale pentru înregistrarea și validarea principalelor evenimente din viață: nașterea, căsătoria, divorțul și decesul.