Cum „să îmblânzim” gândurile punându-le etichete?
#Postat de ASM Agency on noiembrie 26, 2018
Gândurile şi rostul lor
Gândurile sunt produse de procesele cognitive ce se reflectă în activitatea nervoasă. În opinia lui Jesse J.Prinz, implicat în Philosophy-Neuroscience Psychology Program, de la Washington University, acestea necesită concepte, care au rolul de a reprezenta alte lucruri.
Această „reprezentare” a calității este unul dintre motivele pentru care folosirea metaforei (reprezentarea unui lucru pe baza altuia) este eficientă în evocarea unor gânduri profunde sau intime și, în mod deosebit, a legăturilor dintre gânduri.
Afirmaţiile şi traducerea lor
Specialiștii încearcă deseori să deducă gândurile consumatorilor din afirmațiilor rostite sau scrise ale acestora (de exemplu: Nu aș renunța niciodată la marca aceasta) sau din comportamentul lor (de exemplu, investirea unor eforturi deosebite pentru a găsi o anumită marcă sau afișarea unei reacții fiziologice inconștiente, cum ar fi conductibilitatea mărită a pielii la vederea unei mărci familiare).
Continuarea o găsiţi pe jurnalspiritual.eu
#Postat de
ASM Agency
Opiniile cititorului
Te-ar putea interesa și
Continue reading
