Un potențial semnal extraterestru vine din direcția unei planete asemănătoare Pământului, spun cercetătorii chinezi

#Postat de on iunie 17, 2022

O echipă de oameni de știință chinezi și americani și-a pus reputația la bătaie cu o afirmație extraordinară. Potrivit acestora, un semnal în bandă îngustă recent identificat ar putea fi un semn de viață extraterestră inteligentă.

Semnalul neobișnuit – captat de telescopul sferic cu deschidere de cinci sute de metri (FAST) din sud-vestul Chinei, cel mai mare radiotelescop din lume – pare să determine echipa să se întrebe, în mod legitim, dacă ar putea fi primul semn de viață dincolo de Pământ.

Potrivit unui articol, ai căruia autori sunt cercetătorii de la Universitatea din California, Berkeley, semnalul a venit din direcția unei exoplanete potențial asemănătoare Pământului, care orbitează în zona locuibilă a planetei Kepler-438, o pitică roșie aflată la aproximativ 473 de ani-lumină de Pământ.

Sursa foto: Profimedia

Exoplaneta Kepler-438b a fost celebrată ca fiind „cea mai asemănătoare cu Pământul”, descoperită vreodată în afara Sistemului Solar. Aceasta a fost observată în 2015, iar locuibilitatea sa a fost pusă sub semnul întrebării și de alți cercetători, scrie Futurism.

Mai multe pe descopera.ro.