Current track

Title

Artist


Dovezi ale impactului marketingului junk food asupra copiilor

#Postat de on mai 14, 2022

O nouă analiză globală a dovezilor condusă de Liverpool, comandată de Organizația Mondială a Sănătății (OMS), oferă dovezi suplimentare că marketingul alimentar este asociat cu consumul crescut de mâncare nedorită la copii. Bazându-se pe constatările altor cercetări recente* ale aceleiași echipe, revizuirea concluzionează că implementarea politicilor de restricționare a expunerii copiilor la marketingul alimentar este de așteptat să beneficieze de sănătatea copilului. Reclamele pentru promovarea produselor bogate în grăsimi, zahăr și/sau sare (HFSS) sunt răspândite în televiziune, media digitală, spații în aer liber și sport, copiii și adolescenții fiind deosebit de vulnerabili la efectele acestora. Cu toate acestea, deși există un interes larg răspândit pentru impactul marketingului alimentar asupra copiilor, dovezile care stau la baza setului actual de recomandări ale OMS privind comercializarea alimentelor și a băuturilor nealcoolice pentru copii sunt acum în mare măsură anterioare internetului ca platformă de marketing majoră. Cu peste un deceniu de noi cercetări de luat în considerare, OMS a comandat o nouă revizuire pentru a stabili relația actuală dintre marketingul alimentar și comportamentele alimentare și sănătatea copiilor pe diferite platforme de marketing.

Sursa foto: news.liverpool.ac.uk

Constatările vor ajuta la informarea unui set actualizat de orientări. Conduși de profesorul Emma Boyland, cercetătorii de la Universitatea din Liverpool și de la Universitatea din Stirling au efectuat o analiză nouăzeci și șase de studii (64 de studii controlate randomizate, 32 de studii nerandomizate). Cercetarea lor, publicată în JAMA Pediatrics, a descoperit că marketingul alimentar a fost asociat cu creșteri semnificative ale aportului de alimente, ale alegerii, preferințelor și cererilor de cumpărare. Cu toate acestea, nu au existat dovezi clare ale relațiilor cu achizițiile și puține dovezi privind sănătatea dentară sau rezultatele greutății corporale. Emma Boyland, profesor în marketingul alimentar și sănătatea copiilor la Universitatea din Liverpool, a declarat: „Această analiză oferă o nouă sinteză solidă a dovezilor care arată că marketingul alimentar este asociat cu o creștere a consumului, alegerii, preferințelor și cererilor de cumpărare la copii și adolescenți.

În plus, întărește mesajul că sunt necesare restricții mai eficiente în ceea ce privește publicitatea alimentară pentru a ajuta la limitarea expunerii copiilor la produse nesănătoase și pentru a se asigura că alegerile pe care le fac sunt benefice pentru sănătatea lor. „Fiecare decizie legată de alimente este influențată de o multitudine de factori care nu sunt controlul nostru – disponibilitatea, accesibilitatea, accesibilitatea, marketingul și promovarea articolelor procesate, toate încercând să ne atragă atenția și să fie cel pe care îl cumpărăm în detrimentul de jos al mărcilor concurente. linii. Îndepărtați publicitatea și manipularea și putem începe să înclinăm balanța în favoarea faptului că ne putem hotărî cu privire la ceea ce mâncăm și bem.” Profesorul Boyland consiliază Organizația Mondială a Sănătății cu privire la politica de marketing alimentară în regiunea europeană și nu numai. Sursa: news.liverpool.ac.uk


Reader's opinions

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.