Current track

Title

Artist


Senatorul USR Sebastian Cernic: „A13 Bacău-Brașov, pusă în așteptare!”

Written by on ianuarie 14, 2022

DECLARAŢIE DE PRESĂ

În mandatului lui Grindeanu, proiectarea A13 Bacău – Brașov începe cu o AMÂNARE! PSD revine în forță la guvernare cu mesajele „NU AVEM, NU PUTEM, AMÂNĂM”!

De ce ne era frică, nu am scăpat: Benea ne-a anunțat că nu poate construi Autostrada A13, cum se lăuda! Evident, dă vina pe USR și evident, MINTE!

După decenii în care a ținut Moldova captivă în sărăcie și corupție, PSD n-ar trebui să aibă tupeu să deschidă gura. Mai ales când un pesedist precum Dragoș Benea nu înțelege despre ce vorbește.

În iulie 2020, a început proiectarea „la cheie” a autostrăzii A13 Brașov – Bacău, cu termen de finalizare în ianuarie 2023. Față de datele inițiale, comunitățile locale au avut multe solicitări de modificare traseu, noduri rutiere noi, drumuri de legătură etc. Este absolut normal ca aceste solicitări să fie luate în seamă, investiția în autostradă trebuie să fie în folosul tuturor comunităților de pe traseul final.

Evident, în opinia pesedistului Benea, acestea nu contează. Așa știe PSD, este maestrul absolut în a ignora oamenii și nevoile lor. Cum era bine, domnule Benea? Să nu fie oamenii ascultați? Să nu le fie deservite nevoile? USR guvernează național și local pentru oameni, nu pentru clica de partid, mufată la banul public pe model pesedist.

În același timp, dacă domnul Benea ar fi investit o fărâmă de energie să ajute edilii locali ai partidului să fie mai rapizi, profesioniști, clari și consecvenți în solicitările lor, poate mergea treaba mai repede și nu apărea această întârziere la proiectarea A13. Acum, traseul este finalizat, iar forajele geotehnice sunt în desfășurare. 

  

Cât de stupid ar fi fost, domnule Benea, să facă cineva foraje fără să aibă traseul bătut în cuie? În mandatul lui Cătălin Drulă, Moldova a fost pusă din nou pe harta autostrăzilor din România.

După decenii de eșec total al PSD, A7 a fost inclus în PNRR în 2021, la fel și capetele din A8, iar celelalte tronsoane au finanțare din POT (exercițiul financiar european clasic), iar A13 a fost monitorizat atent în folosul cetățenilor și va fi finanțat integral din POT.

Să ne amintim că PSD este groparul infrastructurii rutiere din România. Istoria nu poate fi falsificată după bunul plac al lui Benea.

În mandatul lui Cătălin Drulă a fost record absolut după Revoluție la investiții în autostrăzi și drumuri: 5 miliarde de lei. În mandatul de premier al lui Sorin Grindeanu – știți, ăla de l-ați dat jos – au fost 1,17 miliarde. În 2018 și 2019, au fost mai puțin de 2 miliarde în fiecare an. Deci, Cătălin Drulă a făcut mai mult într-un an decât PSD în trei ani adunați – asta da „lâncezeală”.

Iar acum, din tolba cu talente a PSD, l-ați pus ministru al Transporturilor pe același Grindeanu. Multă gargară, mult fum. Proiectele de autostrăzi se fac cu implicare și profesionalism. Încercați, domnule Benea, dacă puteți.

Sebastian CERNIC – Senator USR


Reader's opinions

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *