Melodia curentă

Titlu

Artist


Spotify a cumpărat Podz, o platformă de podcast discovery, care folosește învățarea mecanică pentru promovarea conținutului

Scris de pe iunie 19, 2021

Podz facilitează realizarea unor clipuri de un minut, care pot fi folosite pentru promovarea podcast-urilor.

Podcasturile sunt la modă, dar descoperirea podcasturilor este o provocare. Ieri, 18 iunie 2021, Spotify a anunțat achiziția Podz, un startup care încearcă să rezolve problema descoperirii podcasturilor.

„La Spotify, investim pentru a construi și a scala cea mai bună (și cea mai personalizată) experiență de descoperire a podcasturilor din lume”, a spus compania. „Credem că tehnologia Podz va completa și accelera eforturile concentrate de Spotify de a conduce descoperirea, de a oferi ascultătorilor conținutul potrivit la momentul potrivit și de a accelera creșterea categoriei la nivel mondial.”

 

Întrucât podcast-urile au de obicei o durată de 30 de minute, este greu pentru ascultători să caute emisiuni noi – ascultarea unui episod al unui podcast nu este la fel de ușor ca încercarea unei melodii a unui nou artist. Așadar, Podz a dezvoltat ceea ce a numit „primul flux de știri audio”, oferind utilizatorilor clipuri de 60 de secunde din diferite emisiuni. Podcasterii folosesc adesea aplicații precum Headliner pentru a crea clipuri de promovat pe conturile lor de socializare, iar Podz urmează aceeași idee. Dar, în loc să aleagă manual podcast-urile cum să-și promoveze spectacolul, Podz alege un clip folosind modelul său de învățare automată, care a fost instruit pe mai mult de 100.000 de ore audio, în consultare cu jurnaliști și editori audio.

Sursa: https://techcrunch.com/2021/06/17/spotify-acquires-podz-a-podcast-discovery-app/


Opiniile cititorului

Lasă un comentariu

Your email address will not be published. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *