Melodia curentă

Titlu

Artist


Compania ”Signal” arată cum Faccebook află informații despre utilizatorii săi

Scris de pe mai 13, 2021

Facebook este renumit pentru generarea de anunțuri personale folosind datele utilizatorilor, dar majoritatea oamenilor nu înțeleg cum funcționează sistemul. Acum, o campanie publicitară derulată de către Signal a arătat cum procedează Facebook. Aplicația de mesagerie axată pe confidențialitate a încercat să cumpere reclame „vizate cu mai multe variante” pe Instagram pentru a arăta ce știe compania mamă Facebook despre utilizatorii săi. Campania a urmărit să expună modul în care gama de servicii Facebook culege informații despre utilizatori pentru a personaliza reclame. Agenții de publicitate pot utiliza gama enormă de puncte de date pentru a viza publicul în funcție de locația, vârsta, datele demografice, interesele și comportamentul lor.

 

Anunțurile rezultate pot fi extrem de intime și potențial dăunătoare. Chiar săptămâna trecută, cercetătorii au descoperit că Facebook le-a permis agenților de publicitate să vizeze copiii adolescenți interesați de fumat, jocuri de noroc și pierderea extremă în greutate. Planul Signal era de a utiliza instrumentele proprii Facebook pentru a evidenția aceste practici. „Anunțul ar afișa pur și simplu unele dintre informațiile colectate despre spectatorul pe care îl folosește platforma de publicitate”, a spus Signal într-o postare pe blog. „Facebook nu era în această idee”. Potrivit Signal, Facebook a dezactivat prompt contul publicitar. Facebook a negat faptul că contul a fost închis și a respins reclama ca o reclamă publicitară. Dar Signal a menținut afirmația. Compania a împărtășit, de asemenea, exemple despre cum ar arăta anunțurile Facebook dacă ar fi deschise cu privire la direcționare.

Sursa: thenextweb.com


Opiniile cititorului

Lasă un comentariu

Your email address will not be published. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *