Melodia curentă

Titlu

Artist


Verizon încearcă să vândă Yahoo și AOL după ce a cheltuit 9 miliarde de dolari pe giganții căzuți

Scris de pe mai 2, 2021

Se pare că Verizon este gata să renunțe la Yahoo și AOL după ce a cheltuit 9 miliarde de dolari pe mărcile de Internet dominante, care au scăzut din importanță cu ani înainte ca Verizon să le cumpere. „Verizon explorează o vânzare de active, inclusiv Yahoo și AOL, întrucât gigantul telecomunicațiilor pare să renunțe la un pariu scump și nereușit pe mass-media digitală”, a raportat Wall Street Journal. Procesul de vânzare implică firma de capital privat Apollo Global Management și „ar putea duce la o înțelegere în valoare de 4 miliarde dolari până la 5 miliarde dolari”, a scris Wall Street Journa, citând „oameni familiarizați cu problema”. Un purtător de cuvânt de la Verizon a spus că această companie nu are „nimic de adăugat”.  Articolul din Bloomberg despre potențiala vânzare spunea că Verizon are în vedere vânzarea întregii sale divizii media, inclusiv Yahoo și AOL, și nu conține nicio calificare care să sugereze că doar „părți” ale unităților vor fi vândute. Verizon a cumpărat AOL în 2015 cu 4,4 miliarde de dolari și  Yahoo în 2017 cu 4,5 miliarde de dolari, combinându-i pe cei doi într-o filială numită „Oath”.

Eșecul a urmat rapid achiziția Yahoo. Divizia media Verizon, alimentată de achiziții, nu a reușit să concureze eficient împotriva Google și Facebook pe piața publicitară. Verizon și-a dat seama că planurile sale mass-media nu se derulează până la sfârșitul anului 2018, când a spus că Oath „a experimentat presiuni crescute ale concurenței și ale pieței pe tot parcursul anului 2018, care au avut ca rezultat venituri și câștiguri mai mici decât cele așteptate”. Acest lucru a condus la o taxă de depreciere a fondului comercial fără numerar de aproximativ 4,6 miliarde de dolari, eliminând aproape toată valoarea fondului de comerț a lui Oath. În ianuarie 2019, Verizon a anunțat disponibilizări pentru 7% din cei 11.385 de angajați din divizia media, sau aproximativ 800 de angajați. Verizon a redenumit Oath ca „Verizon Media” în aceeași lună. Au urmat alte 150 de disponibilizări în decembrie 2019, după o altă scădere a veniturilor. „Afacerea Verizon Media, care include, de asemenea, Yahoo Finance și Yahoo Mail, precum și site-urile de știri TechCrunch și Engadget, a generat venituri de 7 miliarde de dolari în 2020, în scădere cu 5,6% față de anul precedent, din cauza unei retrageri accentuate a publicității în primele luni a pandemiei de coronavirus „, se spune în raportul Journal. „Afacerile au crescut în a doua jumătate și unitatea a înregistrat două trimestre consecutive de creștere de două cifre, inclusiv o creștere de 10%, până la 1,9 miliarde de dolari, în primul trimestru.” Cu toate acestea, afacerea cu mass-media „nu a reușit să își atingă obiectivul de 10 miliarde de dolari în venituri anuale până în 2020”. Tumblr, pe care Yahoo l-a cumpărat cu 1,1 miliarde de dolari în 2013, a fost vândut de Verizon către proprietarul WordPress.com Automattic în 2019. Un raport Axios de atunci a spus că o „sursă familiarizată cu tranzacția pune prețul„ mult sub ”20 de milioane de dolari , în timp ce o altă sursă îl plasează sub 10 milioane de dolari.
” Verizon a fost de acord să vândă HuffPost către BuzzFeed în noiembrie 2020 și ulterior a informat investitorii despre „o pierdere netă de 119 milioane de dolari legată în principal de cedarea afacerii HuffPost”. Verizon s-a angajat recent să cheltuiască 45 miliarde de dolari în licitația de spectru „C-Band” de 3 GHz pentru a-și îmbunătăți rețeaua mobilă. Verizon le-a spus investitorilor că cheltuielile sale de capital în 2021 vor totaliza între 19,5 miliarde USD și 21,5 miliarde USD, „inclusiv extinderea în continuare a 5G mmWave pe piețele noi și existente, densificarea rețelei wireless 4G LTE pentru a gestiona cererile viitoare de trafic și desfășurarea continuă a infrastructura de fibră a companiei „și” implementarea rețelei C-Band 5G a companiei „. Veniturile operaționale totale ale Verizon în primul trimestru al anului 2021 au fost de 32,9 miliarde de dolari, în creștere cu 4% față de an. Venitul net a fost de 5,4 miliarde de dolari, în creștere cu 25,4 la sută față de an.

Opiniile cititorului

Lasă un comentariu

Your email address will not be published. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *