Ne puteti urmări și pe:

Măsurile  aplicate în școli  trebuie  adaptate de la caz la caz.

Profesorul Alexandru Rafila trage un semnal de alarmă privind măsurile care se aplică în școli. 

„Copiii când pleacă de la școală interacționează unii cu alții, asta nu putem să ținem sub control și aș pleda și pentru o regândire a măsurilor în anumite școli. Trebuie să adaptăm măsurile cu situația din fiecare școală, încât copiii să nu sufere, să se simtă confortabil, să nu meargă la școală și să simtă o frustrare, un stres pentru că, altfel, școala va deveni pentru ei o povară, nu o zonă de atracție. Noi trebuie să-i determinăm să meargă la școală, nu să refuze școala.
   Aplicarea de măsuri unice unor situații diferite nu știu dacă e cea mai potrivită soluție”, a explicat Alexandru Rafila.
El a spus ca sunt modele care pot fi adaptate:

„Trebuie să fim mai creativi, mai permisivi, mai flexibili, să nu aplicăm modele unice.. Depinde și de conducerea școlii și de comunitatea unde sunt copiii și lipsa asta de imaginație în aplicarea măsurilor va face ca unii dintre părinți sau copii să respingă aceste măsuri. Scopul nostru e să-i atragem să respecte măsurile, nu să îi ostilizăm!”

Ne puteti urmări și pe: