Ne puteti urmări și pe:

„Selfie-urile pe tren ucid”

Poliția Română și CFR Calatori, lansează campania de prevenire a accidentelor produse prin electrocutare, în zonele feroviare.

Campania ”Selfie-ul pe tren nu ia like-uri, ia vieți” are ca scop conștientizarea populației asupra riscurilor cauzate de necunoașterea sau ignorarea pericolului reprezentat de intrarea în câmpul electric existent între acoperișului unui tren și linia de înaltă tensiune.

O fotografie pe tren poate părea o idee bună pentru o postare în social media, însă puțini sunt cei care știu riscurile pe care escaladarea unui vagon de tren le presupune, în principal cel de producere a arcului electric și a electrocutării la rețeaua de înaltă tensiune (27.000 volţi).Este important de știut faptul că arcul electric se poate produce fără un contact direct cu rețeaua de înaltă tensiune, iar pe lângă acesta, căderea de la înălțime poate produce traume grave.Campania ,,Selfie-ul pe tren nu ia like-uri, ia vieți” se desfășoară la nivel național, în perioada 17 iulie 2020 – 31 ianuarie 2021, iar pe parcursul acesteia un vagon de călători  personalizat cu însemnele campaniei (vizual și mesaj) va fi atașat trenurilor care circulă în țară, pentru a transmite mesajul preventiv.

Clip în care este prezentat vagonul personalizat:

De asemenea, pentru ca mesajul campaniei să ajungă mai ușor la public, a fost realizat un material video care prezintă, într-un mod simbolic, efectele electrocutării asupra a 3 emoticoane.

Clipul campaniei:  

239-Comunicat-campanie-prevenire-Selfieul-pe-tren-nu-ia-likeuri-ia-vieti-28-aug-2020

Ne puteti urmări și pe: