Ne puteti urmări și pe:

De anul viitor, arhiva Primăriei Municipiului Bacău se mută în online. Anunțul a fost făcut de primarul municipiului Bacău, Cosmin Necula, cu ocazia deschiderii oficiale a noului Centru de Informare pentru Cetățeni.

”Odată cu deschiderea Centrului de Informare pentru cetățeni, Primăria Municipiului Bacău intră în etapa digitală. Interacțiunea dintre cetățean și instituție va avea mai multe valențe. Din 2021, mai exact din luna februarie, absolut toată arhiva Primăriei Municipiului Bacău va fi electronică, cetățenii putând accesa oricând și orice, din ipostaza de utlizator al siteului primăriei”, a declarat edilul băcăuan, Cosmin Necula.

Din 8 iulie, în fostul spațiu al Stării Civile, din str. Nicolae Titulescu nr. 3, municipiul Bacău, funcționează oficial Centrul de Informare pentru Cetățeni unde activitatea de registratură și relații cu publicul a Primăriei Bacău se va desfășura exclusiv. Practic, băcăuanii care au de depus solicitări, cereri, petiții, sesizări etc. pentru orice direcție din cadrul primării o vor putea face la Centrul de Informare, la birourile specializate pe diferite arii de interes urmând să primească informații și consiliere privind modalitatea de a obţine diverse documente, avize, aprobări etc. 

Programarea la ghișeu se realizează în baza unui sistem electronic automat, care va elibera tichet de ordine și va afișa timpul mediu de așteptare. Toate documentele vor fi scanate și înregistrate într-un sistem informatic, fiind ulterior transmise electronic personalului responsabil de soluționare. Pe parcursul rezolvării cererii, cetățeanul va putea urmări online stadiul acesteia, până la obținerea răspunsului.

Ne puteti urmări și pe: