Ne puteti urmări și pe:

Începînd de astăzi, 8 iulie, activitatea de registratură și relații cu publicul din Primăria Bacău se va desfășura exclusiv în cadrul Centrului de Informare pentru Cetățeni, situat în strada Nicolae Titulescu nr. 3 (fostul sediu al Serviciului de Stare Civilă).

Noua locație este un cadru organizat și civilizat pentru relaţia cetăţean – funcționar, o singură locație în care vor fi înregistrate și operate digital toate cererile băcăuanilor, depuse la Primăria Municipiului Bacău.

-Va exista un singur loc în care veți depune solicitări/cereri/sesizări/petiții pentru toate direcțiile din cadrul primăriei.

 -Toate documentele vor fi scanate și înregistrate într-un sistem informatic, iar apoi se vor transmite electronic la personalul responsabil de soluționarea lor. 

-Pe parcursul rezolvării cererii dumneavoastră veți putea putea urmări online stadiul acesteia, până la obținerea răspunsului.

 -La birourile specializate pe diferite arii de interes, veți primi consiliere și informații complete privind modalitatea de a obţine diverse documente, avize, aprobări etc., astfel încât să vă rezolvați problemele într-un timp cât mai scurt.

 -Programarea la ghișeu se va realiza în baza unui sistem electronic automat, care va elibera tichet de ordine și va afișa timpul mediu de așteptare.

Ne puteti urmări și pe: