Ne puteti urmări și pe:

Într-un filmulet postat de DRDP Iasi, se observă finalizarea lucrărilor de montare a grinzilor din beton armat la podul peste Bistrița prevăzut la km 3+150 din Obiectul 1 (regim de autostradă) al Variantei Ocolitoare Bacău.

În continuare, la acest obiectiv se lucrează la montarea grinzilor metalice, pentru care constructorul a amenajat un atelier propriu de confecționare, în perimetrul șantierului.

(VIDEO) Finalizarea lucrărilor de montare a grinzilor din beton armat la podul peste Bistrița prevăzut la km 3+150 din Obiectul 1 (regim de autostradă) al Variantei Ocolitoare Bacău

(VIDEO) Finalizarea lucrărilor de montare a grinzilor din beton armat la podul peste Bistrița prevăzut la km 3+150 din Obiectul 1 (regim de autostradă) al Variantei Ocolitoare Bacău. În continuare, la acest obiectiv se lucrează la montarea grinzilor metalice, pentru care constructorul a amenajat un atelier propriu de confecționare, în perimetrul șantierului. Reamintim, lucrările sunt efectuate de asocierea UMB Spedition – Tehnostrade SRL, cu o perioadă de execuție 30 de luni (ordin de începere – martie 2019). Varianta ocolitoare a Municipiului Bacău are o lungime de 30,8 km, din care 16,2 km la profil de autostradă. Un material mai amplu despre construcția grinzilor de pe șantierul Variantei Ocolitoare Bacău puteți urmări accesând link-ul: https://www.facebook.com/cnadnr/videos/230263241420239/

Publicată de DRDP Iasi Oficial pe Miercuri, 24 iunie 2020


Reamintim, lucrările sunt efectuate de asocierea UMB Spedition – Tehnostrade SRL, cu o perioadă de execuție 30 de luni (ordin de începere – martie 2019). Varianta ocolitoare a Municipiului Bacău are o lungime de 30,8 km, din care 16,2 km la profil de autostradă.

Un material mai amplu despre construcția grinzilor de pe șantierul Variantei Ocolitoare Bacău puteți urmări in continuare:

Mulți oameni nu au ocazia să vadă partea "nevăzută" a unui obiectiv de infrastructură rutieră. Noi am avut acest privilegiu și vă punem la dispozitie câteva cadre cu lucrările care nu o să mai fie vizibile atunci când se va circula pe Varianta de Ocolire Bacău. Viaductul peste albia râului Bistrița are o lungime de 1270 metri, cu 30 de deschideri, iar pentru realizarea lui sunt folosite 300 de grinzi de 40 de metri fiecare, din totalul de 522 de grinzi care se vor folosi la realizarea Variantei Ocolitoare Bacău. Toate grinzile sunt realizate la fața locului de către Anteprenor într-un poligon utilat la cele mai înalte standarde cu utilaje de ultimă generație. Armaturile metalice sunt realizate tot la fața locului cât și majoritatea prefabricatelor folosite la lucrările de artă. 10.725 tone de fier,105.724 mc beton. Aceste cantități sunt folosite pentru realizarea acestui obiectiv major de infrastructură rutieră. Transpuse în mijloace de transport ar arăta cam așa: – fier: 450 de autotrenuri, -beton: 17.500 autobetoniere. #CNAIR #lucrări

Publicată de Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere pe Vineri, 17 aprilie 2020
Ne puteti urmări și pe: