Ne puteti urmări și pe:

Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Suceava anunță că relațiile cu publicul se vor desfășura, în continuare, preponderent în mediul online, chiar dacă au fost adoptate mai multe măsuri de relaxare la nivel național. Directorul executiv al instituţiei, Mirela Adomnicăi, a precizat că acest tip de comunicare este valabil atât pentru a solicita drepturile de asistență socială și indemnizația de șomaj, cât și în adaptarea competențelor la cerințele angajatorilor.

Instituția va continua să adapteze serviciile de ocupare și de registratură la instrumentele digitale, simplificând procedurile administrative. O altă modificare importantă prevede desfășurarea programelor de formare profesională în sistem on-line, la fel ca pregătirea teoretică și practică a cursanților.

„Vom continua să adaptăm serviciile de ocupare și de registratură la instrumentele digitale, simplificând procedurile administrative și menținând comunicarea electronică cu beneficiarii. Prezența la sediu a solicitanților va fi necesară doar atunci când se identifică documente incomplete, ilizibile sau în neconcordanță cu bazele de date la care avem acces. Termenele pentru soluționarea cererilor vor fi prelungite, în aceste situații de excepție, cu până la 10 zile lucrătoare. De asemenea, programele de formare profesională vor fi adaptate la sistemul online de pregătire teoretică și practică, cu excepția celor cu nivel 1 de calificare și a acelora care nu necesită desfășurarea activităților practice într-un spațiu cu dotări specifice”, a declarat Mirela Adomnicăi.

Ne puteti urmări și pe: