Ne puteti urmări și pe:

 

La Rădăuţi, Serviciul de Evidență a Persoanelor și-a reluat activitatea începând de astăzi, 2 iunie. Depunerea documentației necesare pentru actul de identitate sau viza de reşedinţă se face în baza unei programări on-line, iar documentele se vor elibera la Ghișeul nr. 2, în intervalul orar 08:30 -16:00, de luni până vineri. Accesul în sediu va fi permis numai la ora programată. Verificarea temperaturii, purtarea măștii de protecție și dezinfectarea mâinilor înainte de intrarea în sediu sunt obligatorii. Se recomandă, pentru cei care au posibilitatea, listarea cererii și completarea acesteia înainte de a veni la sediu, semnarea urmând să se facă doar în fața personalului instituției.

Activitatea cu publicul a fost sistată în perioada 21 mai – 1 iunie, ca urmare a faptului că un angajat din cadrul instituției a fost depistat pozitiv la testarea COVID-19. În baza anchetei epidemiologice declanșate de DSP Suceava, s-a dispus intrarea în izolare a tuturor angajaților serviciului, iar marţi, 2 iunie, funcționarii  și-au reluat activitatea. În ceea ce priveşte audiențele, acestea se vor desfășura on-line, prin intermediul adresei de e-mail spclep@primariaradauti.ro.

Ne puteti urmări și pe: