Ne puteti urmări și pe:

 

Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Suceava anunţă persoanele cu dizabilități că valabilitatea documentelor eliberate de instituțiile publice sau private autorizate, de încadrare în grad de handicap, se menține pe toată durata stării de alertă, precum și pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acesteia.

Nadia Crețuleac, directorul DGASPC Suceava, menționează că, având în vedere că măsurile restrictive vor rămâne în vigoare și în perioada următoare, pentru a evita deplasările inutile și riscul de contaminare, recomandă, în cazul în care dosarul este complet, să fie depus la Registratura primăriei de domiciliu sau să îl trimită prin poștă la următoarea adresă: DGASPC Suceava, SEC Adulți cu handicap/ SEC Copii cu dizabilități, municipiul Suceava, bld. George Enescu, nr. 16, camera 1, cod poștal 720231.

De pe site-ul instituţiei se pot descărca cererea pentru copii sau adulți, precum și lista cu documentele necesare pentru întocmirea dosarului, la http://dgaspcsv.ro/documente_utile/.

Informații suplimentare se pot obține la 0725.681984 (SEC Adulți) și 073.199700 (SEC Copii) sau 0230.520172 și 0330.401188 (interior 191 sau 137 SEC Adulți sau interior 155 SEC Copii).

Ne puteti urmări și pe: