Ne puteti urmări și pe:

 

Începând de luni, 18 mai, Serviciul Pașapoarte și Serviciul Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor Suceava își vor relua programul de lucru cu publicul. La Pașapoarte, programul va fi în intervalul orar 8.00- 20.00. Dacă la Suceava activitatea se reia, pentru punctul de lucru de la Rădăuți se menține măsura suspendării activității.

La Permise și înmatriculări, activitatea cu publicul va începe de la ora 12:00, doar pe bază de programare online. Programările online se vor putea face începând cu data de 16 mai, ora 12:00, pe site-ul Direcției.

Potrivit unei informări transmise de Prefectura Suceava, cererile pentru eliberarea pașapoartelor simple electronice, respectiv a pașapoartelor simple temporare, se depun, în baza programărilor on-line efectuate pe platforma www.epasapoarte.ro      Detaliile despre plata taxelor aferente contravalorii pașaportului pot fi accesate pe pagina de internet a Instituției Prefectului județului în care va fi achitată taxa.

Pentru solicitanții aflați în imposibilitatea efectuării unei programări online, se va realiza o analiză individuală cu privire la posibilitatea preluării cererilor acestora, în intervalele de timp nerezervate prin portalul www.epasapoarte.ro.

Se va redimensiona intervalul de programare pentru preluarea cererii de la 7 minute la 10 minute, pentru a asigurarea timpului necesar efectuării operațiunilor de igienizare corespunzătoare, după preluarea fiecărei cereri.

Nu vor mai fi solicitate documente care să ateste necesitatea unor călătorii care se vor efectua în cel mult 30 de zile de la momentul înregistrării cererii, acest lucru fiind valabil și pentru cererile depuse în data de 15.05.2020.

Accesul solicitanților, și după caz, a reprezentanților legali în sediul serviciului public comunitar de pașapoarte în vederea depunerii cererilor de eliberare a pașapoartelor este permis în baza programării on-line și a documentului de identitate prezentat în original.

Pentru ridicarea pașapoartelor, accesul în sediul serviciului se face în baza tichetului primit cu ocazia depunerii cererii și a documentului de identitate în original, iar în cazul imposibilității prezentării tichetului, accesul este permis în baza documentului de identitate în original numai după efectuarea verificărilor preliminare din care să reiasă dreptul legal de ridicare a pașaportului.

Pentru ridicarea pașaportului simplu electronic cetățenii au posibilitatea să opteze pentru expedierea acestuia prin servicii de curierat la adresa de domiciliu/ reședință din țară a titularului ori a persoanei care a formulat cererea ( cheltuieli de expediție 8 lei+ TVA, suportate de solicitant).

Potrivit dispozițiilor în vigoare, pașaportul simplu temporar nu poate fi livrat prin serviciul de curierat, putând fi ridicat doar de la sediul serviciului unde s-a depus cererea.

În cazul minorilor în vârstă de până la 14 ani, depunerea cererii pentru eliberarea unui astfel de document se poate realiza și în absența lor prin prezentarea a 2 fotografii color identice ale acestora cu fizionomia actuală a titularului (dimensiuni 3,5 x 4,5 cm).

Ne puteti urmări și pe: