Ne puteti urmări și pe:

Reparații asfaltice cu ajutorul tehnologiei IR (infraroșu) în zona de racordare a podului de pe DN 2, Sascut, județul Bacău.

Utilajul aflat în dotarea DRDP Iași este de tip Ares 2.1 și este recomandat pentru executarea lucrărilor de reparații pe timp friguros, în vederea remedierii unor degradări izolate – gropi, burdușiri, văluriri.

Această metodă are la bază ȋncălzirea şi ȋnmuierea asfaltului (topirea bitumului din compoziţia asfaltului) utilizȃnd Panouri Radiante cu Raze Infraroşii „IR” pȃnă la temperatura de 160 grd.C, temperatura la care se poate face prelucrarea asfaltului, respectiv scarificare, regenerare, amestecare cu asfaltul proaspăt completat, nivelare şi compactare.


Avantajele tehnologiei IR

– legatură rezistentă ȋntre stratul vechi şi cel nou

– se etansează rostul prin fusiunea materialului vechi cu cel nou,

– posibilitate intervenţiei de urgenţă şi pe timp friguros

– durata de viaţă foarte mare

– nivelare superioară

– intervenţie rapidă şi timp de execuţie scurt

– necesită forţă de muncă redusă

– consum redus de mixtură proaspătă

– posibilitatea de a utiliza mixtura frezată sau decopertată reciclate

– costuri de intervenţie reduse, diminuare semnificativă a costurilor anuale de ȋntreţinere

– tehnologie prietenoasă cu mediul

Tot în județul Bacău se mai execută lucrări de asigurare a scurgerii apelor pe DN 11, Sănduleni, județul Bacău

The post Reparații asfaltice cu ajutorul tehnologiei IR (infraroșu) în județul Bacău appeared first on JurnaldeBacau.ro.

Ne puteti urmări și pe: