Ne puteti urmări și pe:

Constructorul (UMB) este în continuare foarte bine mobilizat. Se avansează în multe zone critice, de exemplu la podul peste Bistrița (unde a apărut o macara de mare tonaj, iar pista de producție grinzi este aproape gata) sau în sectorul Ruși-Ciutea (se execută piloți cu două foreze).

Un membru al comunității Pro Infrastructura a  realizat un fotoreportaj din mai multe puncte cheie ale celor 16 km de autostradă (parte din A7) ai Variantei de Ocolire Bacău.

Din păcate, sunt destule puncte unde lucrările sunt blocate: exproprierile nu sunt gata, relocările de utilități trenează, descărcarea arheologică înaintează foarte greu.

Totuși, progresul vizibil și determinarea antreprenorului ne dau speranțe că în 2020 șoferii vor putea circula pe anumite segmente ale centurii de 16,27 km de autostradă și 14,54 km de drum național, șosea care va ocoli orașul prin vest (DN11), spre sud (DN2), apoi est (DN2F) și în final nord (DN2 și DN15).

 

The post Stadiul lucrărilor pe Varianta Ocolitoarea a Bacăului appeared first on JurnaldeBacau.ro.

Ne puteti urmări și pe: